Jan 27, 2011

Fila de istorie. De la Fireball la Sizzling.

http://www.youtube.com/watch?v=MbgDyMa-TRM
Pe scurt, ca istoriile sunt greoaie. Iar cele personale sunt cu atat mai mult plicticoase.
Cand mi-am aprins claia prima data intr-o biserica la o Inviere de oameni, am zis ca e ok. Am taiat cateva suvite si am trait mai departe.  Cand chiar mi-am dat foc la cap, ca intr-o secventa de film comic intr-un club la Praga (intim, frumos cu muuuuuuuuuulte lumanari exact  de care imi plac mie), am zis ca e mai mult decat o intamplare. Mi-am luat de pe ochi sacoul pe care il aruncase Carmine ca sa ma stinga si mi-am promis sa fiu atenta la luminile din viata mea. Am mirosit a porc parlit o saptamana si pana la urma mi-au crescut genele lipsa.  Mi-au zis  de-atunci Fireball iar eu am reusit sa verific ca unii imbratisasera fericiti apelativul si aminteau episodul incins  ca sa circumscrie mai larg termenul. Erau  multumiti de scuza pe care le-o servisem.  Am definit si eu pasajul drept harrassment oarecum inteligent si mi-am propus sa trec peste.
Aici venisem sa incerc echilibrul starilor Zen, o racoare a spiritului, o oarecare detasare de focul dorintei. Acum imi zice Sizzling. Deci, clar mai am drum lung.
[ Scap platoul incins intr-un restaurant pretentios si intamplator plin, fac in general dezastru si explicit harcea-parcea hainele cucoanei si coafura ei savanta, ma distrez infundat deci  voluptos la imaginea lui Charlie valsand pe gresia plina de uleiul din fostul platou, recurg cu bun simt  la niste NLP ad-hoc, dovedit de success la momentul de la revedere in termeni foarte amicali. Managerul  ma intreaba daca ma cunosc cu cei doi care par sa fi avut pe banii lor o seara memorabila. Da, David, am facut cunostinta, iti povestesc imediat.
In rest, zgomot de minti absente, cei mai multi mesteca, ici-colo unii se hranesc. Simt priviri calde de jur imprejur. Amenintata de glaciatiune, lumea reactioneaza foarte bine la cald, oricat de incins ar fi. Manifesta-te! Poti fi chiar si a Sizzling Plate, esti TU pe-o farfurie cu traiectorie inamica. O secunda e de ajuns; de-atat e nevoie ca sa reusesti  sa privesti  la tine dintre candelabrele chinezesti! Si-apoi ai putea sa transformi orice dezastru gras in prilej de inaltare ]   
Ok, am facut inca o prostioara. Dar Fireball si Sizzling Plate figurativ zicand sunt mai mult  zau decat o fon (fa)ta incinsa. Cred ca e vorba despre pragul uman de rezistenta la un temperament fierbinte. In acest sens, constat a doua oara ca oamenii iubesc situatiile hot. Si mai constat ca ceva din mine se joaca la intervale facand oamenilor pe plac. Astept cu interes sa aflu ce-si va alege maine Ceva-ul drept context sa-si manifeste prin mine si creativ fierbintelile.
Cu iubire arzand fecund a viata,
Fireball.  Alias Sizzling.

 Adica expresia lui Ceva in fierbinte!
                            

1 comment:

  1. Buna!sunt elena!in sfarsit am reusit sa iti citesc blogul!!imi plac pozele!imi place cum ai scris.....iti voi urmari cu mare atentie blogul!!pup

    ReplyDelete