Jan 11, 2011

VACANTA IN CER

Se cuvin inceputuri. Inceput cu permisie pe verticala. Cu mult cer pe pamant. Un bilet spre Prezent. Un bilet doar dus. Un bilet la puterea a zecea. Sau la toate puterile cate incap in sacosa. Un bilet cu loc la cargo fara limita de bagaj emotional. Am lipsit taxand niste alte bilete de drum. Fiecare respiratie a fost o lectie; fiecare pas, concluzia ei. Acelasi orizont strabatut cu mult inainte de intelegerea gestului, ofrandat azi de privirea cea noua.  


Se aude un coooo cooooo riiiii kuuuuuu  in dimineata spiritului trezit la frumos. Il auzi? E atata magie in lume ca ma vad plutind la cald si ubicuu in neantul tuturor zarilor in timp ce unii imi iau la sol pustiu pulsul si traiesc iluzia ca as avea un fel de febra. O fi, dar e o febra bes-ti-a-la! Ard tot. Ma joc cu libertatea de-a nimici ganduri si a le re-construi fecund mai vii, alerg prin labirint si rad privind la soare, imi pun aripi de ceara sa ma topesc in neantul din mine insami. Intre tine si mine distanta e o iluzie si ceea ce ne aseamana cantareste mai mult decat toate deosebirile din lume. Dumnezeu s-a multiplicat in  EU TU EL EA NOI VOI EI ELE ca sa-si admire excelenta la exterior. Spre limita imaginatiei mele se zbat fara raspuns urmatoarele...Oare cum va fi cand vom alege sa intelegem iarasi ca suntem UNU? Nu ne vom plictisi de UNUL singur curpinzand TOTul?  Varianta cu diviziunea garanteaza deocamdata distractia. Ma gandesc la care alte jocuri (pe langa clasicul TU&EU ) m-as deda ca sa-mi petrec eternitatea.

No comments:

Post a Comment