May 30, 2011

Un email de buna-dimineata

     
Pusaaa! Sa stii ca eu am fost la plimbare cu o masina, m-am dus departe si pe urma am inotat si m-am alergat cu o pechineza care si ea era in masina dar ei nu i placea sa inoate asa ca a stat si se uita la mine ce frumos inot! Si era noapte tare cand ne-am intors si eu si mama ne-am urcat in spate acolo unde stau bagajele ca eram tare ud si murdar si eu am stat pe mama ca tare voiam sa ma duc la Piki pechineza cum statusem la plecare dar nu ma lasa ca eram ud rau si am udat-o si pe mama si cand m-am dat jos tot am fost jmeker si m-am urcat repede in masina ca s-o pup pe Piki. Ea o sa mai vina pe la mine ca sta o luna si pe urma va pleca inapoi la casa ei din Franta. Lasa ca ti-zice mama mai multe ca stii ca eu nu prea pot vorbi. Am auzit ca maine o sa fie ziua ta si  vreau sa-ti zic ca te iubesc, sa ma sui pe tine, sa ne alergam  si eu sa inebunesc de dragul tau. Mai stii cand m-ai dus pe jos pana la Neptun si la intoarcere era sa ma duci in brate dar sunt greu si n-ai putut si ne-am intors noi pana la urma si mi-era cald si am facut pauza la umbra la manastire? Sau cand m-ai dus prima data la mare, doar noi doi si eram mic mic mic si m-a speriat valul si m-am plimbat nedezlipit de tine?  La multi ani, ham ham si de la pise ca ele sunt stupid kats si nu stiu sa scrie si mi-au zis mie sa-ti spun! Paaaaa. Ne gasim noi curand.
Asta am gasit luni dimineata in cutia mea postala virtuala :) Dupa atata Wittgenstein si filosofia limbajului constat ca se poate convorbi fara probleme printre lumi :) Cort mai trebuie educat intr-ale cheagului de cuvinte, ma voi ocupa personal :). Dar e cel mai frumos catelandru din lume.
 
         

3 comments:

  1. Haaaaaaaaaaaaa,esti COLOSALA !!!!!
    La multi,muuulti si frumoso ani!
    Spika

    ReplyDelete
  2. La multi ani,nasa! Multa, multa sanatate si bucurii iti doreste finuta Alicsandra!

    ReplyDelete
  3. Multumesc Zapacila:) Vii in Malta? Te ajut daca vrei :)Sau te cheama Timisoara? :):) Pup. Scrie-mi pe mail, nu am adresa ta, ti-as fi raspuns acolo.

    ReplyDelete