May 11, 2011

Cubism

Azi pare ca ar fi o zi oarecare. Dar e in fapt o zi pentru cercuri. Ziua Cercului. Dupa un rond de noapte, e inca o zi printre sfere,  in care se mananca  doua oua fierte rotund, trei kiwi ovale, un mar verde, o portocala. 
Ma intrebam daca e o intamplare oarecare sau un mesaj surd ca tocmai in ziua micului meu dejun rotunjor, absorb imperfectul prin ochiuri de apa si ma simt ca o abstractiune tanar- libera, stand calare pe idei la orizontul examenelor de vara in timp ce primesc comentarii la subiect pe blog  (care suna asa:

Totul este un cerc in mine,

Am varsta de zece mii de ierni.

Sunt la fel de tanar ca o floare abia inflorita.

Sunt un bizon in mormantul lui.

Sunt un copac in floare.

Totul este un cerc in mine.
Am vazut lumea prin ochii unui vultur,
Am vazut-o din gaura unui popandau.
Am vazut lumea in flacari.
Si cerul fara luna.
Totul este un cerc in mine.
Am patruns in maruntaiele pamantului si m-am intors inapoi.
M-am dus pana la marginea cerului.
Acum totul este in mine,
Acum totul are un loc unde sa se intoarca acasa.
Nancy Wood – War Cry on a Prayer Feather 
- Prose and Poetry of the Ute Indians-

Citat din vol. “Joan Halifax- Fructele intunericului”)  
Acum  am priceput ce se intampla azi. Azi e Ziua Cercului. 
La multi ani, Ovidiu! Ziua ta e putin si ziua mea. Sarbatorim impreuna. Uite un plus infinit rotuuuuuuuuund!Pe locuri fiti gata...fugim spre el!
                                  
                                      http://www.youtube.com/watch?v=hnBH6TyksT8

1 comment: